Nu kör vi igång

Har hunnit landa i cherepovets och fått hyfsad koll på läget.
Jag kan konstatera att man inte är speciellt tuff när man står där och ska kliva på bussen mot flyget och lämnar en gråtande familj bakom sig. En stor uppoffring som jag hoppas att vi klarar bra och att det verkligen är värt det!

Första dagarna i Ryssland då?
Tur för mig att Adam och Urbom har varit här och kunnat hjälpa mig att hitta restauranger osv.Maten är helt suverän kan jag säga till er som är skeptisk till Ryssland.
Det är inte lätt att börja från 0 i en ny stad i ett nytt land där 95% av befolkningen bara talar ryska.
Men jag är övertygad om att jag kommer lära mig förstå och göra mig förstådd. Beställde faktiskt lunchen på ryska idag, Lax och ris :-)

Dom här första dagarna handlar annars om massa läkarundersökningar och fystester. Nu är allt det klart och imorgon är det avresa mot Sochi för träningsläger i 20 dagar! Kommer med mer uppdatering när vi har kommit på plats där borta.

Kommentera här: