förflyttning

Hej igen. Internet har inte fungerat senaste 2 dagarna här. Hela världen vänds nästan upp och ner utan internet. Inget FaceTime,twitter,instagram eller Facebook. Det blir snabbt väldigt långtråkigt utan detta :-) . Här i sochi har det inte hänt speciellt mycket sedan sist. Dubbla träningar och inte så mycket mer. Idag har vi haft ledigt så passade på att gå utanför grindarna. Tog en taxi till ett större köpcentrum där jag kunde avnjuta en godare middag än det som bjuds på hotellet. Spagetti och kyckling är annars vad som bjud varje dag med viss variation. Men det är bara att äta för det kommer nog bli mycket utav den varan här.

Idag firar jag och min underbara fru vår andra bröllopsdag. Känns såklart jättetråkigt att vi är hundratals mil ifrån varandra och inte kan göra detta tillsammans. Älskar dej mest av allt, men det vet du redan!

Ganska snart så kommer jag att lämna den här bloggen för att köra vidare med blogg på min egna hemsida. Den är i slutfas så detta kommer ske ganska snart. Kan även meddela att mina inlägg kommer hamna hos jkpglive.se det kommer vara samma inlägg som jag postar på min hemsida. Fick frågan och eftersom jag ändå skriver så är det bara roligt om så många som möjligt vill läsa.

Har inte riktigt lärt mig hur systemet fungerar med bilder osv så det är kanske en lite tråkig blogg för tillfället. Men håll ut jag ska bättra mig med tiden!

Vi hörs snart igen
MK25

Kommentera här: